onsdag

jobbdagen avklarad, ohyes!!!

är så sjukt less på att jobba nu, men det är inte många dagar kvar jag ska jobba. Typ 6 dagar? Fan vad skönt det ska bli. Två dagar efter jag har slutat så drar vi ju ;) hehe, byebye leos and hello alanya! v

efter jobbet for jag med joakim på bolaget =) köpte lite godsaker inför helgen! Ska bli riktigt kul, Imorgon snackas det om att vara alla vi brudar och ha en trevlig förfest tillsammans! Var aslängesen, det behövs en sådan kväll :) 

nu ska jag duscha så jag slipper lukta hamburgare... hah,
hörs sen snyggingar




haha, första pussbilden, 2006!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu