måndag

tjoho!

Skoldagen gick mycket bra, hade dock lite skrattanfall sista lektionen. Så går det när man är trött ;) Och natta ska svika mig .. hon har kommit in på frisör, så jag förstår faktiskt henne ;) haha! grattis sötis.

Efter skolan gick jag och linda på stan :) shoppade lite smått, en svart stickad halsduk från gina, ett diadem och ett rosa ämnesblock ;p jävligt mycket enklare att ha ett sånt istället för att bära runt på typ 6 stycken..

.. sen gick vi hem till mig och fräschade till oss lite efter regnet som kom =p Och en timma senare for vi ut med olle och viktor :) snurrade lite överallt och var sociala, har nog inte skrattat såhär mycket på länge som jag gjort ikväll, fyfan vad kul man kan ha åt ingenting! ;) haha.. "buffalo"

Men nu har jag iallafall kommit hem :) Ska ta och göra mig nå kvällsfika, sen kanske se en film eller något :) Ska hålla tummarna för mamma, hon får fan inte fara in igen. Hon har varit borta i två veckor, och det räcker!!! :(

Hörs imorgon :)
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu