lördag

Jag har en fet huvudvärk.....
det känns som att min nacke väger 20kg
jag är jävligt trött

ähhh, listan kan bli lång.. men jag ska inte klaga mer!

Nu är jag iallafall uppe och har just duschat, ska väl göra mig klar på nå tag! Ska dra till piteå halv fem, som jag sa igår så fyller min moster år så det blir att fira henne!

Måste även packa om min väska, den är stökig, fattar inte hur jag lyckas!
Imorgon far vi iallafall =D stackars issa, jag kommer gråta som en bebis på planet =(((((

aja, hörs :D

Kommentarer
Postat av: ida forsberg♥

en svart/blå såg inte helt för de var så ävla mörkt o fick gå iväg direkt :S

2010-08-14 @ 14:06:58
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu