film,mys och godis

hellu :)

har inte gjort många knop idag, suttit inne i stort sätt hela dagen. Men sådant kan vara skönt också =) gick ut med issa runt tio tiden, gick till statiol och köpte cola. Sedan satt vi utanför mig ett tag :) Sara,issa,linn och nathalie dök upp en sväng, så då blev det lite allmänt tjejsnack!

Nu kom tobias hit, jag ska göra mig i ordning för natten och sedan krypa ner i sängen med babe och se på film och äta onyttigt ;b hehe..

börjar 14.00 img och slutar 19.00 =b efter det ska jag umgås :)
Puss och godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu