back in sweden

och det suger så jävla hårt!!!

aja, jag har iallafall haft det så sjukt jävla roligt i alanya så ni förstår inte! Vi har dansat på bardiskar, varit på skummparty, hamam, träffat massvis med underbara människor! Finns såååååååååå mycket jag vill berätta men det blir sjukt jobbigt att skriva allt här. Men så jäkla kul alltså. Har jävligt stor lust att ta en sista minuten till helgen och bara dra, ;-D Blir nog att dra väldigt snart igen. Någon som är på?;D;D;D

skolan började ju idag, dock så var jag inte där. Kanske för att det är så jävla kallt här och jag har åkt på en riktig jävla förkyldning.. ta mig tillbaka tll 45 grader! HELST NU

nu ska jag lägga mig i sängen en stund, sen kommer issa hit så ska jag få alla filmer + bilder. Laddar upp på face sen. PUSS


två holländare,jag,issa,vicki och lovisa =) The doors!


Kommentarer
Postat av: maya

jag är på ;) haha, på höstlovet!

2010-08-23 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu