torsdag

sorry för kass update.

men har inte haft tid, Igår hade jag praktik mellan 09.00 till 14.00 sen jobbade jag från 14.00 till 19.00. Det blir att göra det idag och imorgon också. Kommer nog att få en hyffsat bra lön denna månad. Men lite ska jag spara till en bil, och resten kommer gå åt när jag ska betala lokalen, och annat smått och gott. Shoppa ska jag iallafall göra =)

är på jobbet nu iallafall. Finns inte mycket att göra eftersom allt redan är gjort och det är knappt nå folk. Men fick iallafall sällskap på lunchen av joakim och andreas! =) trevligt.

Slutar sju, då ska jag hem och plugga teori! =p sen får jag se om jag orkargöra nå. bye

Kommentarer
Postat av: Kjartankristina

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-03-16 @ 09:45:25
URL: http://kjartankristina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu