tisdag

hallå! :)

Igår blev det att fara ut med Sara, issa och linda :) Var bara och snurrade lite överallt, snackade om allt möjligt =) Men det blev inte så sent för min del. Var så jäkla trött & mådde illa.. haha =p Så när jag kom hem däckade jag typ direkt..

Just nu håller jag på att städa, Och direkt jag är klar med det blir de att ta en dusch och sedan umgås! ;b får se vad vi hittar på idag. Isabeld ska iallafall sova hära :) Vi far ju till piteå imorgon 08.45, Blir bad i piteå! Kuuuul :) Men nu ska jag forsätta med städningen. Vi hörs sen!

har min nya telefon nu, och jag älskar den! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu