tisdag

hey på er ;> det var ett tag sedan!

har verkligen inte haft tid eller ork att skriva, det har varit så mycket jobb osv så jag har helt enkelt inte hunnit med. Men nu ska jag försöka mig på att skriva ett inlägg!

Idag blev det en tripp till happis/finland med sarak,linda och syster! Blev lite shopping också. Jag ska ta och ladda upp lite bilder så får ni se! Det var iallafall mycket trevligt att fara iväg en liten sväng :) Sen när jag kom hem blev det att färga håret, svart! Skulle först börja slinga ljust, hade sparat ut mitt hår så det blev lite ljusare, men jag orkade inte börja med det, jag färgar alltid tillbaka till svart ändå=p så det var lika! Har även hunnit mig ut och köra lite också, Det är bara att ligga i nu så jag får det där körkortet nån gång :) Fyller ju år på tisdag så det är bara att hålla igång! nu har jag äntligen satt mig ner, har städat mitt rum, rensat garderoben osv.. är helt slut i kroppen, hade lätt kunnat sova flera dagar i sträck.. men det kan jag tyvärr inte :-( synd..för det hade varit förjäkla skönt alltså, haha!

Ska iallafall snart gå och sova =) har praktik imorgon, börjar klockan nio, och sedan runt halv tolv ska jag ha körlektion och sedan ska jag tillbaka, men då får jag betalt efter klockan tre till sju. Rätt nice.. nåja, ska visa vad jag har handlat!


okej.. nu har jag försökt ladda upp bilderna, men tror ni det gick? nae.. jag kan visa imorgon istället =) men det jag köpte var iallafall:

två tröjor
lackleggings
armband & örhängen
smink
4 par skor
ansiktskräm & deo
väska
hårfärg
underkläder

tror det var allt..
nu blir det sängen! :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu