onsdag

hallå!

hade körlektion idag, fick mycket beröm så det kändes fint! :D efter det for jag och mamma och betalade lokalen och sedan for jag till jobbet =p slutade runt sju så då fick jag skjuts av sophia in till stan, och sedan tog jag bussen till hertsön ;> gick in på gården och socialade med isabel ett tag, och sedan for jag ut och övningskörde :) Det var min dag i korthet.

Ska iallafall strax ta en dusch och sedan se andra avenyn =) det slutar ju snart.. föralltid =( fan vad besviken jag blir, dom kan ju inte bara lägga ner sådär mitt i allt.. tummen ner!

hörsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu