måndag

eller visst är det måndag? Man blir ju förvirrad!

Jag somnade till slut igår :) och tur var ju det. Vaknade idag typ halv ett, och sen dess har jag typ inte gjort någonting alls. Har precis gjort mig klar, så nu ska jag fara ut och övningsköra.. Ska skjutsa pappas kompis till gstad och sånt. Och sen lite senare blir det kanske att fara till skeå med sara osv =p Och sen ska jag nog byta mobil med en brud också, Har insett att jag inte är en touch människa.. så jävla jobbigt. Sony ericsson is the shiet! Och är inte så sugen på att lägga pengar på att köpa en ny mobil när jag nyss har jag gjort det. Så jag hade tur att hitta en som ville byta =) Och den är också ROSA! hihi

Nu far jag, Hörs seen =D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu