måndag

jag är trött! Så jag ska snart sova hade jag tänkt. Idag har jag bara tagit det lungt, vaknade av att jag hade sjukt ont i magen så blev ingen praktik. Skulle fara till läkarn men jag somnade om och vaknade runt fyra tiden så. Och nu har jag inte ont nåmer. Men ikväll har jag iallafall bara varit hemma och kollat på film osv, sånna kvällar behövs också ibland :) Och imorgon har jag körlektion 10 över 10. Och efter det praktik fram till klockan tre. Får se om det blir nå jobb efter det.. =p wellwell, nu hade jag inget mer på hjärtat! puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu