In your eyes I see the sunshine

godkväll!

Det blev som sagt att fara ut med sara och linda där runt två tiden =) For och socialade med nå folk, sen blev det donken, börjar fan bli farligt nu.. vi kanske borde ha ett donken förbjud ett tag?;) haha.. sen for vi ner till kioskpirren för att köpa glass :) Och gud så gott det var, en twister blev det :) mumsigaste glassen ever! Förutom magnum double som dom har tagit bort för längesen.. jag kommer ihåg hur arg jag var över det! haha ;-) Sen klockan halv fem var det dags för en teorilektion och när den var slut for jag hem! =b har inte gjort allt för mycket.. mamma kom upp med två flyttkartonger, så jag började packa ner nästan allt i mitt rum, förutom det jag behöver ha framme =p Snart jävlar.. längtar nå jävulst tills vi flyttar! :D inte alls länge kvar nu, cirka 3 veckor =) Det kommer gå snabbt! Jag fyller även arton hela år om exakt två veckor, Ska bli hur nice som helst.

nu ska jag ta och tvätta bort sminket och borsta gaddarna. Sen ska jag nog krypa ner under täcket och försöka sova.. Fårse hur det går när jag inte är speciellt trött. Fb får väl trötta ut mig i guess!

men vi hörs imorgon när jag slutar praktiken!
och jag håller tummarna & tårna så vi får bra väder imorgon!
Godnatt pepz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu