vakna med the voice

fan vad kissie är skämmig! Hon var ju med i vakna med the voice alldeles nyss. haha.. hon fick massa sjuka frågor, typ; har du gått upp i vikt? du ser annorlundare ut än i bloggen! ungefär så.. haha. Sen sa dom till henne att hon skulle färga utväxten! Sen frågade dom henne om hon brukar redigera sina cambilder, och då sa hon att hon redigerar alla sina bilder. hah.. óch tjockare såg hon då ut i tv.. aja, nog om henne!

tobbe är också här =) han är så sweet & ska skjutsa mig till skolan ;b
sen ska han hämta mig här hemma vid klockan fem.. för då blir jag
utkickad av min lillasyster för hon ska ha tjejkväll :b

men vi hörs sen..
ska äta frulle nu
pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu