torsdag

Trött är jag idag.. jobbigt att vara vaken till tolv och vakna sju. Tur att jag har sovmorgon till tio imorgon! i like that!

Sitter hos tobbe nu, vi ska hem till mig snart.. äta nå mat! Också måste jag städa lite,igen! Man börjar petig när ens mor tjatar hela tiden att man ska städa, ellerhur mamma?;) haha..

Och imorgon då, då är den Ken ring! glömde bort att jag hade lovat tobias att fara dit, så ska dit och kolla :b sen efter det ska jag och tobbe bara glida runt i stan, telefonen lär ju gå varv som vanligt på helgerna när folk vill ha skjuts till fester =p haha.. men då tjänar man pengar & de är ju bra!

blir inge fest för min del i helgen trorjag..
kanske myskväll eller något på lördag?:)
Jag hade velat fara till piteå och bada,
och hälsa på min mormor och lämna någon present.
Hon fyller nämligen år idag :D grattisgrattis.
Inte för att jag tror att hon läser min blogg, men ändå!
har skrivit grattis åt henne på facebook iaf..
jajamen! Min mormor har facebook,
vart är världen påväg? haha..

nåja, nog skrivet, nu vill min man fara..
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu