tisdag

började 08.15 och slutade 15.30.. seg dag men jag klarade av den! måste ha bra närvaro nu.
åkte hem med tobbe efter skolan, for hem till mig och la oss i soffan. Jag tog en liten powernap tills mamma och sara kom hem då jag vakna. Så då drog vi oss till tobbe för han skulle äta =p var där en stund sen blev det att fara till biltema och köpa lite solfilm. Sen vi for hem till mig, sen till replokalen och sedan for vi och hjälpte matte som hade fått soppatorsk och behövde starthjälp! :) haha, sen ringde ela och sa att vi skulle dra till boden.. så jag och maya fick skjuts av tobbe till ela =p sen direkt vi kom dit kom ante & Jocke och hämtade oss.. så började vi våran lilla tripp mot boden.. eller utanför boden för att fara till sanatoriumet.. men tror ni vi hittade, svar nej! fyfan vad vi har virrat omkring.. hahah.. sen blev vi less och for till luleå;D Kom nyss heeeeem, var på donken en sväng också =p nåjoo

har nyss ätit kvällsfika..
ska ta och vara social på msn nu.
hörs väl ;D
kysssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu