söndag

godmorgoooon!

Kvällen/natten igår var åt helvette tack vare en. Åkte in på sjukan med massa bulor och sår i hela ansiktet.. fick göra röntgen osvosv.. kommer inte ihåg så mycket eftersom jag svimmade. Aja, kvällen var ju rolig till en början iallafall. Var med Assi,empe,Pekka och tobbe! var runt och gled åså =) Träffade massor av trevligt folk;b sen for vi ju till malmudden så hände de där.. Kom typ hem från sjukan runt fyra kanske.. somnade typ dirr..

idag är det söndag, Blir myskväll;D Äta godis och såntdära. Fast kan dock inte tugga eftersom jag har så jävla ont i käken och över tinningen. Jag får väl dricka cooola (Y) det blir najs. Nåja, nu ska jag lägga mig i sängen och se på tv me tobbbee, hörs säkert sen=) Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu