söndag

skönt med söndag, jag behöver en dag att vila ut mig till skolan..

igår var det ju tänkt att vi skulle ha myskväll, för vi var så jävla trötta. Så vi såg på film, åt godis, chokladpudding och sådant gott! men sen vid nio drog vi ut.. :) Blev att dricka lite eftersom man blev bjuden, haha.. for till lollo en sväng där mina brudar var, drack en öl sen for vi vidare :b skjutsade mina päron till kronan, sen hämtade vi upp amandali amandala och emmali :) Dom var med oss resten av kvällen typ, for runt i stan, dunka musik, sjöng och allt möjligt ;D hade iallafall grymt roligt. Sen vid halv ett skjutsade vi hemma amandali och emma, med amandala stannade kvar ;D for tillbaka till stan, träffade en massa trevligt folk! nåja, en lyckad lördag iallafall!

har nyss ätit pizza, brukar oftast bli så när mina föräldrar är bakis:) så det är ju great!
Vettefan vad som händer idag, ska nog ta en powernap nu snar. Så skönt..
sen blir det väl duschen =p pusspsussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu