powernap

skulle ta en powernap, men det blev en lång sådan.. sov i två timmar. Haha, är helt död nu! Men jag kan ju inte sova bort hela livet, så nu när jag vaknade tog jag på mig mjukiskläder, vilket jag älskar när man bara slappa. Nåjo.. Ska strax går ner och fixa mig nå krubb.. nog för att år typ fyra mackor innan jag somna men nu är jag hungrig igen. Blir nog att äta korv och makaroner. Behöver äta riktig mat.. Sen är jag ju sugen på något gott.. kanske fikabrödet som jag åt idag på gültza? Det var svingott, choklad i mitten och ååh, jag blev kär! men onyttigt.. hm, jag som skulle sluta äta såntdär gott hela tiden.. men en till bulle skadar inte ;) En sån måste jag bara ha ikväll. Sen får det vara nog.

tobias kommer och plockar upp mig när han har ätit.
så nu ska jag också äta sen smälta maten och sedan fara ut.

0761310848
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu