onsdag

hej på er..

Idag gick skolan rätt bra, började tio och slutade tre. Så det var inte så farligt. Bara jobbigt att ha matte. Fyfan alltså! Men jag måste kämpa, har kämpat hela dagen! Har prov imorgon också. Tveksam ifall jag klarar det. Men jag får hoppas!

Efter skolan for jag och tobbe och åt på donken=) han bjöd. Sweet! Och nyss har jag bäddat rent i sängen, tvättat bort sminket, borstat tänderna och är redo för sängen! men ska nöta framville ett tag till.. börjar förstå lite mer nu. haha.. var helt emot det först, men det var ju rätt kul! Men, vi hörs imorgon antar jag! har inte så mycket att berätta.

Pussar
sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu