one, two, come and see what i can do

hej på er
skolan idag gick fort. Vilket var väldigt skönt! På lunchen gick jag på stan med lovisa och ela.. sen for vi tillbaka till skolan och gick på sista lektionen. Sen for jag och lovisa in till stan igen, becka var också med oss. Gick bara runt osv. Sen kom tobbe och roboz och plockade upp mig! Så for vi på lite ärenden åså.

Nu sitter jag hemma och har just gjort mig ready! Tobias är påväg hit för att hämta mig. Och då ska vi dra och äta någonstans! Är grymt sugen att äta på exotic, isånnafall ska jag ta en; sezuan biff! Fysatan i gatan så gott det är. Tack yara, tack vare dig jag har börjat äta det =D haha..

sen blir det att glida, parta in bilen litt. Skulle först på ken, men orka?! kommer typ vara fjortonåringar dära.. njaa, han är inte så viktig att se ändå. Sara och johan skulle vara med också.. trorjag? dom sa då att dom ville följa med out.

stackars tobbe som måste vara svarttaxi åt alla fyllon varje helg ;) haha.. inte måste han men, det är ju great att tjäna money! nåja, nog snackat.

hör av er ikväll bitches ;) 0761310848


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu