måndag

skulle egentligen gå till fem idag, men vi slapp! fick sluta halv tre istället och det gillade vi allihopa!

Ny vecka nu då. Känns rätt bra, då har man en till helg att se fram emot! veckorna går ju ruskigt fort ändå.
Nåja, har nyss suttit och diskuterat med världens mognaste brud på facebook om att jag skrev på min status
att jag hade mensvärk? and so what? om du inte är intresserad så behöver du inte kommentera heller, stör det dig så mycket ignorera och gå bort från min sida? eller ta bort mig från facebook?! Herregud, vad farligt
det är att skriva att man har mensvärk, det är väl inte hela världen? Sluta lägga dig i allting bruden..

nåja, nog om det =p ska iallafall lägga mig framför tv,n nu en stund.. sen ska jag följa med tobias ut en sväng, ska fixa en skiva åt han med musikvideos, kabeln till skärmen kommer idag =) Nice det.

hörs sen då.
ha det bra :)
pussar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu