lördag

godmorgon :)

kvällen igår var toppen! festade i bilen med sara & johan, tobias var ju chaffis =p for runt och träffa folk, grymt mycket folk ute :) kanske för att kenring spelade? haha. Vi for även en sväng till mike´s där min far spelade, träffade folk frå england också. ;b jaaoo.. sen där vid hav två kanske for vi ner till brass, och där var emma amandali amandala och sofia :) amandali kom fram och sa att ken stod där och att hon ville ta kort fast hon inte vågade så jag gick fram och frågade om han ville ta en bild med mig och mina brudar! Och klart så ville han det :) han var ju riktigt shysst, han frågade om vi skulle med på efterfesten, men det var nog dags att börja dra sig hemmåt, blev riktigt trött där i slutet av kvällen. Så vi for och hämtade sara ,johan och mamma som var kvar på mike´s så for vi på statiol å köpte pizza och cola, gott var det.. När vi kom hem drack tobbe två öl medans vi såg idol på datorn. Sen somnade vi..

idag vettefan vad som händer.. skulle egentligen på middag hos lollo åde,men jag har blivit så jävla förkyld. Så får se hur jag gör med det..

men jag skriver sen, pössss



me and ken.
amanda ville inte vara med på bilden så hon ville att jag skulle ta bort henne :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu