kalaaas

nu har jag fått i mig massvis med tårta och annat gott. Så nu är jag proppmätt!

sitter hemma hos tobbe nu.. vi gör inte så mycket. Han sitter och äter åså. Får se vad som händer sen.. är ruskigt trött. Har iallafall sovmorgon imorn till tio så jag får hoppas på lite sömn iallafall.

idag gick dagen ändå rätt snabbt.. bara matten som gick segt där mot slutet av dagen! Men fick ändå lite gjort! Och på lunchen gick jag ela lollan och maya hem till ela och spelade wii , om det nu stavas så. har ingen koll på detdär, men det var fuun ^^ åkte slalom och grejer, nog för att jag sög riktigt mycket.. haha

nå, har inte så mycket mer att skriva.
vi hörs väl säkert ikv ;b

pussar!

en liten hälsning till min rebecka, jag hoppas du mår bra <3 & att allting går bra imorgon! I love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu