It's Raining Men


herregud vad det regnar ute.. not so fun! Vaknade för en stund sen.. av regnet. Det blir mjukisdag idag på skolan, så jävla skönt. Har ju bara en lektion så.. och jag har så jävla snäll pojkvän alltså. Han ska komma hit nu och äta frulle med mig och sen skjutsar han mig till skolan :) helt sööt. Slipper gå i regnet till äckelbussen och sedan gå från stan. kallt och blött å jävligt. Nejtack! nåja, som sagt ska vi ju på stan när jag slutar =) Så han skulle göra nå ärenden medans jag har matte. Hoppas jag hittar nå fint då;D pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu