FREDAG!

gud så skönt!!!

imorse skjutsade tobbe mig och rebecka till skolan =) Stannade först på statiol och fyllde på min mobil (Y) sen började vi glida mot skolan =p hade två lektioner som var rätt roliga ändå. Inte för att jag fattar att matte och engelska kan vara de? Elr ja, engelska är alltid kul! men matte?:s nåja.. Efter skolan gick jag på stan med lowlow & maya ;b Jag köpte en ögonskugga,foundation puder & en sminkväska :) var på stan till typ halv två.. Sen kom mamma och hämtade mig :) Vi for till storheden och kikade lite, Jag köpte mig iallafall två par tights,pincett,lösnaglar,nitarmband,sminkborttagning! Tror det var allt ?=p sen for vi iallafall till sjukhuset, träffade polisens rättsläkare, gjorde undersökning osv.. ajaaaa

ikväll blir det att ta det lungt.. glida omkring kanske :)
nä nu blir det mat! kött & pommes + beasås;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu