trött

Gud vad jag är trött alltså.. Gick och la mig efter att jag hade duschat, klarade inte av att vara vaken! hah, vaknade för typ en timma sen? Så jag har nyss gjort mig klar åså, bara för att känna mig lite piggare! tobbe kom hit för en stund sen ocksåå, vi sitter och funderar på vad vi ska hitta på för nått. Blir nog bara en lugn kväll med filmtittande. har inte lust att göra någonting och dessutom är jag alldeles för trött. Så kan det vara ibland..

blir nog att sussa hos tobias ikväll. Efter som det kommer en till mäklare imorgon som ska titta på huset. Och han skulle tydligen komma rätt tidigt.. och inte orkar jag kliva upp. Så blir nog att sova hos honom..

Kanske skriver sen. Ska lägga mig i sängen nu och se nått bra på tv,n!
kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu