torsdag

hey =)

nu har jag varit till haparanda två gånger på tre dagar. Är ganska less på att fara dit nu. men sara och johan ville fara så ;b Vi for dit typ kvart i fyra, var framme klockan fem! Gick först på skopunkten där sara köpte sig ett par skor. Sedan åkte vi över till finland och köpte öl. Sen gick vi en sväng på gallerian. Köpte dock ingenting! sen innan vi skulle hem drog vi på frasses och åt. Satan vad mycket mat man fick, var fan för mycket alltså! men gott var det, brukar inte tycka att de är gott dära.. men de var det iaf =p nåjo.. sen började vi rulla hemmåt!! Släppte av sara & johan.. sen for vi och hämtade upp mikaela och maya <3 så for vi ut och snurrade, var rätt dött till en början, men sen började det komma folk =p Christan och Danne åkte med oss ett tag också.. sjuka jävlar detdär! hahah, Senare kom jocke osv och hämtade upp danne å christian och då for vi home, jag och ela for till mig för att vi skulle sova hära.. men vi ändrade oss och ringde matte, han skjutsade oss till ela åde =p ahjo..

är hemma hos mig med tobias nu. Vi skulle egentligen fara och bada i piteå. Men nu blev det inte så, vi ska nog hitta på något annat istället! Och nu har jag fixat praktik dom två sista veckorna. Blir att vara med mamma, jobba hennes arbetstider åde.. skönt! Men då blir det ju några kvällar också, men det gör ingenting! Får ju sova ut på dagarna ;)
men nu orkar jag inte skriva mer, ska gå ner och äta nå! Puss och kram. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu