tisdag

godmorgon =)

fattar inte vad jag gör uppe denna tid? Klockan är endast halv elva och jag har redan varit vaken ett bra tag! Men iallafall. Nu kan jag pusta ut och ta det lungt och blogga lite. Det var ganska stressigt igår.

Först var ju jag och tobbe i haparanda. Klev upp runt åtta tiden och gjorde mig klar osv =b och runt tio for vi och tanka och sen drog vi iväg =p var framme runt tolv kanske? minns inte riktigt. Men det låter rimligt! När vi kom fram gick vi först på stadium och intersport. Letade en jacka men hittade ingen vettig. Så då gick vi till skopunkten. Där hittade jag två par skor =) Sen drog vi över till finland! gick på köpcentret dära.. men köpte bara vin åt mammsen min =p eller tobbe gjorde! Jag är ju inte arton ännu och det suger väldigt hårt. Jag vill ha körkort fort som bara den! haha. Nåja, Sen drog vi och köpte öl och sånt och våran tripp slutade självklart på max för lite pommes och chilicheesen som jag verkligen älskar! När vi kom hem släppte tobias av mig hemma. Åt lite kycklingrulle som mamma kom hem med. Men jga var ju proppismätt så fick bara i mig några tuggor.. hann inte ta det lungt så länge innan tobbe ringde och frågade om jag skulle med till lansjärv och byta bil. Så, det ville jag ju! Och i samma stund jag skulle börja göra mig klar de så sa mamma att mäklaren skulle komma och titta på huset! Så jag fick börja städa som en galning för mitt rum var ganska stökigt!! Haha, men jag hann städa ;) mjoo.. Ela följde med till lansjärv också :D <3 fan så mycket snö det var där, ela börja kasta snöbollar på mig. dumma ela :( hahah. jag insåg att jag fan saknar vintern :O inte ofta jag gör det. Men tänk er att åka snowboard. Fyfan vad härligt! ge mig snö nu!!! (kommer nog ångra att jag ville ha snö sen) .. nåväl.. Sen när vi var påväg hem for vi förbi antäs på någon fest ela skulle till=p var där ett tag sen for vi. Snackade med folk på brass sen blev det att fara hem och sova. eller ja, satt med mamma och pappa ett tag, och självklart skulle pappa börja spela på det där jävla dragspelet och han trodde ju att han var bäst i världen. Ska visa filmerna åt han idag.. då kommer han nog hålla med mig! :) hahah

Vi flyttar ju snart också.. Har ringt på en lägenhet idag som mamma och pappa ska fara och titta på :) Den ligger typ trettio sekunder ifrån ela, precis vid skolan! ovanför norbottensteatern. Hur skönt är inte det?! längar som ett as. Slipper den här jävla äckelhålan snart! so gooood!

idag ska jag nog vara med ela kanske? ska höra vad hon har för planer :)
men först ska jag duscha och fara på stan med mamma&sara, måste hitta en jacka!!
aja, ids inte skriva mer nu! Kanske skriver senare. Puss och kram!


vanliga stövlar     jättesöta med
med liten klack              nitar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu