hej på er

har inte orkat skriva på ett par dagar pga en sak som har varit väldigt jobbig.
Dom flesta vet nog varför. Men jag vill inte ta upp det hära.
Men tänkte skriva av mig lite
.

Kom hem från skolan för ungefär två timmar sedan. Då gick jag och anna upp på ica och köpte lite godis :) Sen hem och plugga! Så har suttit och pluggat matte ett tag. Har omprov i det imorgon. Jag lyckas alltid få ig på matteproven. Men det är inte speciellt mitt bästa ämne så! Iallafall.. ska snart äta middag. Det blir palt idag! Det duger. Sen ikväll ska jag nog vara med maya och mikaela om jag inte måste plugga. Men jag tror jag hinner ut en sväng :) Ska plugga imorgonbitti också. Klarar ändå inte av att sitta och råplugga! nåja..Fick höra en hemsk sak idag, det riktigt högg till i hjärtat! Men det kommer nog gå bra, det får vi hoppas!

Vet inte vad mer jag ska berätta.. har inte hänt så mycket. Har iallafall tagit tag i skolan nu. Jag har tyckt att bf har varit tråkigt nu ett tag, men när man väl jobbar och gör vad man ska blir allt mycket roligare! Så det är bra att jag har ändrat inställning. För jag ska kämpa för att få bra betyg. Har alltid slarvat med skolan, men det ska jag inte göra längre!

nåja, nu ska jag se några avsnitt av riverside som jag har missat.
vi hörs väl säkert ikväll! Ha det bra så länge. Pusss


i must be strong.. its hard
but i know that we both can make it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu