torsdag

det snöar!!! fan så underbart, Hoppas det håller i sig nu, så man kan börja åka lite bräda snart ;)
Sen måste vi dra några svängar till kåbben också, visst ela?;) ååh, jag längtar så jävla mycket!

Nåja, Vaknade klockan åtta imorse, ringde vårdcentralen och frågade vilken tid jag skulle vara där, och klockan halv fyra hade jag tid =) Så ska bara ta det lungt innan jag ska dit, ska hjälpa mamma med maten åså! Tobbe kommer på nått tag, han ska följa med mig till vårdcentralen, haha ;b vågar inte fara dit själv.. ska ta massa jäva stick i armen osv.. huvva =p tycker det är otäckt =p sen ska jag hålla mig inne, måste fan bli frisk :( Fan också!!!!! jaja, ska lägga upp lite bilder nu,pöss

   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu