torsdag

hej mina kära vänner :)

idag har praktiken gått bra! Jag och jessika har även passat på att leka också, haha.. man måste ju testa alla rushkanor;) hahah. Sen pratade jag även med anders som jobbar där och han frågade om jag ville jobba nästa helg och tjäna lite pengar! Självklart tackade jag ja! det är ju någonting iaf =D

sen efter praktiken for jag och tobbe in till stan en sväng =p Jag köpte mig två par strumpbyxor, fondation,hårfärg,hårklämmor och en tunika =p sånt där man alltid behöver.

Och ikväll färgade jag då håret, det fick bli svart typ =p Ela har också varit här och hållt mig sällskap :D Men nu ska jag vara social på msn =) Vi hörs. pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu