Måndag

Så sjukt snabbt dagen har gått idag!
Hade rätt trevligt på praktiken, kanske därför!

Nu är jag iallafall hemma, har nyss ätit middag och sånt. Så på ett tag blir det att dra mig mot mikaela trorjag. Men det känns asjobbigt att ta bussen och gå till henne från smedjegatan! Kanske för att jag åker buss 2x 40 minuter varje dag? haha. Ja vi ser ju hur dt blir =p

När jag kom hem så hör jag något jag inte har hört på länge! Mamma spelade julmusik?! haha, sen när jag hade hängt av mig ytterkläderna åde, så går jag in, där står det tomtar och allt som julen hör till. Förutom granen då! hahah, hon är ju fan knäpp. Menhon ska operera sig imorgon.. så då kommer hon knappt kunna göra nå =p och jag tror inte att hon vill att vi ska julpynta, hade nog inte blivit så snyggt ;) Men mysigt var det iaf.. Men det känns då inte som att det är jul nästa månad..

nåja, nu ska jag byta om.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu