Leos lekland

hallåååj =)

Dagen på leos har gått mycket bra :) Var faktiskt riktigt trevligt, härlig personal var det så man hade inte precis tråkigt ;P Är bara lite nervös , för jag madelene nyberg ska lära mig att flippa burgare och göra annan mat. Hahah! not good! Nämen, det kommer nog gå bra =p Ska även lära mig kassan ådedär..

Nåja, Ikväll blir det att ta det lungt :) Är ganska trött i kroppen efter allt härjande i leklandet.
Och just nu sitter jag och njuter av min älskade iskalla cola som fick följa med hem! <3
nåja, nu blir det sängen och tv,n en liten stund :D Pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu