helloow

godkväll :)

Kom in för en liten stund sen. Har varit ute med jonna & frida en sväng.. Spelat kort och pratat lite :) Det var trevligt! Ska snart gå och sova så jag orkar med praktiken imorgon :) Jag var ju inte där idag eftersom jag skulle till läkaren, och sen skulle jag tillbaka dit klockan tre! Så under tiden där imellan for jag en sväng med mamma & pappa på storheden och köpte lite saker =p Fick övningsköra också och det gick bra!

Nu ska jag ta och vara lite social på msn och sedan äta nå kvällsfika :)
men vi hörs imorgon! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu