filmtittande

hey på er ;)

Ikväll blev det lungt, tobbe kom hit och såg film med mig, men han for hem för en stund sen och skulle äta :b men han kommer snart tillbaka och ser klart den med mig :) haha, vi ser på princess protection, den med demi lovato.. haha, disneychannel film.. men dom är faktiskt bra när man inte har något annat för sig ;) Och när vi har sett klart den blir det att se hannah montana the movie. hahah, kanske även hinner med att se en normal film också, ett natt på museumet två. Om jag inte hinner somna efter dom två första!

Imorgon ska jag iallafall på praktiken.. har fortfarande ont i kroppen och i halsen. En körtel är uppsväld på vänster sida :( så det gör nå jävulst ont när jag sväljer! Men jag får hoppas på att det går över så fort som möjligt =) Och imorgon ska jag till vårdcentralen, minns dock inte vilken tid jag skulle vara där, så jag måste ringa dit. Ska göra ett pricktest så jag får veta vad jag är allergisk mot. Skönt att äntligen få svar!

nog om det, Nu blir det att göra te och sedan se klart filmen, för tobbe var på ingång nu =p
så jag skriver nog sen :) Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu