0761310848

helluuu..

Sverige vann :) bra jobbat! Fast jag såg inte så mycket av matchen ;) haha.. Nu har tobbe farit och jag har kopplat in mitt playstation på mitt rum (Y) så jag har suttit och spelat lite gh! längesedan jag spelade det, men jag kom igång efter någon låt :) Och just nu sitter och bara och lyssnar på zac brown, sköna låtar! Ska ta och läsa lite bloggar.. och nöta fb! finns inte så mycket annat att göra.. Vill bara bli frisk! Så jag kan umgås med mina brudar, saknar er! Men direkt jag blir frisk så måste vi hitta på något skoj!

vad mer har jag att säga? ingenting nu för tillfället iallafall.
så nu ska jag forsätta att dricka vatten & knarka halstabletter!
Så kanske vi hörs senare ;) Puss och kram!
(ny header kommer inom kort)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu