torsdag

hej på er, less på skitvädret, ellerhur? Vill ju ha en fet strålande sol..

skolan idag gick fort.. fick ett sms av min lärare att jag hade gjort ett bra jobb i fysiken och att jag har betyg i det nu =p känns skönt! Så nu är jag så gott som klar i skolan :b

efter skolan kom tobbe å hämtade mig, så for vi på stan med sara och modig =p gick och åt på sub.co för jag var nå jävuls hungrig. Sen gick vi runt och letade en present till emma :) Hittade en till slut, blir nog bra =D Sen träffade jag amandala och elleno också=D dom hade också köpt en present till emmmsii =p Sen drog vi till brl, tobbe köpte två nya basar, tolvor Och en ny stereo =p Sen köpte han nya fälgar igår också, 18tums kromfälgar, det gillar vi (Y)

väntar på tåbiiiaas nu, vi ska fara till hans syster och fika åså, hon fyller år idag :b då kan man gosa med lilla mila också =D söt bebisen dära!

vi hörs sen :D herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu