onsdag

inlägget jag skrev igår visas inte, fan vad cp =b aja, Sitter hos tobbe nu.. har varit på stan idag och shoppat lite. Tobbe sitter och pluggar teori åså, han har ju teoriprovet imorgon =p men iaf.. vet inte riktigt vad jag ska skriva, kan berätta vad jag har köpt..

sjal kappahl
tunika/klänning gina tricot
tre par tights vero moda & h&m
mascara cubus
fondation cubus
ring kappahl
tygskor skokanonen (fanns inga tygskor i min storlek på stan :( iallafall inte på dom ja ville ha!
linne gina tricot
fransk manikyr h&m
två diadem h&m

tror att det var allt =b



klänningen är mycket snyggare på :b
har inte tagit nån bild på skorna, kanske kommer sen.
men nu ska jag snoka runt lite, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu