dålig uppdatering

jag har inte skrivit på ett tag som ni kanske märker, men jag har typ tappat blogglusten.
dessutom mår jag inte så himla bra heller, så har inte haft ork.

Är iallafall hos tobbe nu, sov här inatt <3 har nyss skrivit klart min fysik arbete som jag ska skicka till jyrki då jag kommer hem! :) Tobbe har lackat bilen nu, den fick bli röd =p det blev rätt bra.. sen har han köpt skinn inredning osv. Lackat inredningen med vinylfärg svart! blev fräänt.. Han är snart klar med allt så då ska vi till dollarstore, mamma hade hittat en halsband där för 100spänn som hon ville ha och hon var på jobbet, =p så vi kanske ska dit och köpa det åt henne, haha.. när fan har dollarstore börjat ha halsband för 100kr?=p haha. Nåjaa...

snart är det sommarlov, fyfan vad skönt :) Ska softa hela sommaren. Fick dock sommarjobb i andra perioden.. men det är ju bättre än inget! Pengar är bra att ha!

har även sjösatt båten, men har inte varit ut med den ännu =p kanske blir på söndag då det ryktades om att det skulle bli väldigt varmt. Så de skulle nog vara skithärligt!

Och på fredag å lördag händer det roliga saker också, Emma fyllde 18 igår.. så hon ska ha som en förfest hemma hos henne på fredag, sen får vi se vad det blir =p Och på lördag är det cruising här i lule då.. ska också bli kul =p Älskling har lovat att köra :D Så jag martina och ela ska iallafall åka med, och tobbe kanske skulle ha med ngn polare också =)

för några dagar sen var jag modig och tobbe påväg mot storheden, och när vi låg i typ 100 smällde huven upp rakt i jävla rutjäveln. haha. fullt med glas fick vi på oss, ner i diket for vi och sedan kollade vi på varann som tre stora frågetecken.. hahah. sen utbrast vi i garv! tobbe har alltid otur alltså.. haha

nu ska jag gå ut och kolla hur det går för han=b hörs väl sen. Pusstjo


      
        före lackningen               under lackningen                  efter lackningen

dock är inte bilen klar ännu som sagt, lysen och lister ska dit! och annat småfix.
herrråååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu