tisdag

hallåhallå:)

fan vad jag har sovit idag.. blev en sen natt igår.. kom hem typ fem =p vi fick för oss att dra en moppetur ^^ så jag,tobbe,modig,becka,issa,bäckman,joel,nattis och andreas for ut och körde moppe ^^ haha.. fan vad roligt det var.. =) vi körde mest runt i stan och fulade oss.. filmer kommer sen ;) haha.. sen racade jag med en bil i rondellen några varv, haha., läskigt men kul! trodde fan jag skulle bli påkörd! haha..

när vi kom hem såg vi tv ett tag, kunde inte sova.. men efter en film blev jag trött och däcka dirr.. sen vaknade jag helt sent idag :( sov bort hela den soliga dagen! Det får fan inte hända igen.. aja, nu ska vi dra oooooooout. Pusstjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu