onsdag

skrev nyss ett inlägg, sen när jag skulle ladda upp, så ba : ERROOORORRRRR!
fan, får damp när det blir så, jävla skit.

aja, kortfattat nu då,
igår var jag med tobbe & becka, men även med joel,natta,issa,sara,bäckman och modig .. =p var hos tobbe ett tag osv. Sen for jag becka å tobbe hem till mig och stor bakade.. fan, man fick lite ont i magen efter allt gotta! haha.. såg ett avsnitt av dh också =) ja och becka masserade varandras fötter, haha. låter jävligt mysigt, jag vet! Men gud så skönt det är.. haha! sen drog vi ut i stan och snurrade, for & träffa nattis och joel! sen vid ett skjutsade vi hem becka, sen till statiol för att köpa popcorn och cola ^^ Vi träffade bäckman sara issa och modig där också, vi var tvungna att köra hem sara och modig för bäckman höll på att få soppatorsk.. så när vi hade gjort det drog vi hem =)

tobbe skjutsade nyss hem mig, jag ska ta en fet jävla dusch och sedan göra mig klar.. sen ska jag nog gå upp till modig, då håller på med tobbes plank =p får se vad som händer efter det..

hörs sen..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu