måndag

hallåhallå

blev att se två filmer igår innan jag somna, först skulle jag se på i taket lyser stjärnorna men när den väl var klar så funkade den inte, less blev jag! Så då slog jag på twilight, bra som vanligt! sen såg jag en gammal film, festival heter den, den var bra den med =p såg den för många år sedan. Sen somnade jag ..

vaknade klockan nio idag, gjorde mig klar lite snabbt, skippade sminket eftersom att det var soligt ute =) Så då drog jag till bussen, träffade sara där så jag gick med henne till skolan, sen träffade jag lovisa så då gick vi till fotbollsplanen vid hälsans =p klassen spelade kubb åså, sen fick vi fika (Y) festis och bulla, även lite candy! Mums!

sen slutade vi.. men jag stannade kvar i skolan, gick till bilden och gjorde klart min bild =p skönt var det att få klart den. Min mentor sa även att min bildlärare kommer förhoppningsvis ge mig ett VG bara bilden blev klar, så nu hoppas jag att jag får det =p skulle inte sitta helt fel inte..

Nåja, tog bussen till tobbe och hämtade min moppe, så när jag kom hem satte jag mig ner och åt ;b sen ville mamma att jag skulle följa till gammelmorfars grav och sätta nå blommor, så de gjorde ja :b kom nyss därifrån åså :) Nu ska jag leta någon film som jag och tobbe kan se på ikväll =) ska ha mys kväll <3 har inte tagit det lungt på henne, alltid har vi varit ut och flängt eller nå, så det ska bli skönt att koppla av med en bra film.

Hörs sen babes, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu