jag älskar sommaren

gud så härligt jag har haft det idag

vaknade klockan tio idag.. vi missade första båten! haha.. så vi tog den som gick halv elva, så vi fick lite bråttom.. men vi hann =) När vi kom dit gick vi direkt till stranden och stekte som fan! Har fått lite färg iaf ;) sen blev vi hungriga så vi gick och käkade i restaurangen, jag åt cesarsallad och tobbe åt kyckling tortilla! smakade smaskens! Sen gick vi till stranden, och efter ett tag kom sara och modig =) de blev så jävla varmt att ligga still så vi gck ner till vattnet, skulle inte doppa mig, men tobbe jävlart knuffa i mig.. men det var inte så kallt, det var tom varmare på klubbviken än vad det var på arcus! träffade även lovisa =p yeye.. nu ska tobbe ta en dusch, sen ska vi till mig =p skriver senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu