vilken natt

haha, det blev ännu en sen natt.. kom hem vid halv åtta.. haha

men jag har haft nå så jävulst roligt, tror inte att jag har haft så kul på länge! dra åt fan alltså.. Det var jag yara becka tobbe modig och matte, vi drog till piteå i mattes nya långkonkaronkdojja, mycket snyggare än den vi åkte i fredags! Nåväl, först gled vi runt ett tag, allt hade typ slutat då vi kom fram, klockan var ju trots allt tre då. Så vi hittade oss en ruschkana.. vilket som slutade i en olycka, jag becka och yara skulle åka alla tre samtidigt.. och becka gjorde illa sin fot, väldigt rejält, fan vad otur hon har haft i helgen säger jag då! Men iallafall.. då började vi rulla mot luleå vid 6 tiden. Becka blev bara sämre och sämre i bilen, hon tuppade bla av i bilen.. så vi ringde ambulansen.. dom mötte upp oss i ersnäs tror jag det var.. hon skulle då in till akuten, så jag följde med henne i ambulansen, =D Fick lära mig lite om alla stuffs dom hade där inne, hahah. fan vad kul jag hade.. fast det hade ju inte becka ;/ haha.. iaf, hon fick foten omlindad osv.. sen fick vi fara hem vid 7.. jag skjutsade ut henne till bilen i rullstol..körde lite rally med henne ; ) hahah.. alltså. det låter som en halvtaskig kväll.. men vi har haft himla roligt kan jag lova er. Kommer massa bilder från i fredags och från inatt sen när jag kommer hem =) För nu ska jag dra ut (Y) Becka drog till sjukan igen, för foten var som en ballong när vi vaknade. men jag skriver mer sen =b pusss


där hände olyckan, hahah,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu