torsdag - lk

tjoho :)

blev ett kort inlägg igår, tänkte berätta lite om vad jag har gjort dom senaste dagarna :)

lördag : festade med mina bästa, :) jag yara tobbe och matte gled runt åså.. sen for vi till toscana för jag skulle hämta pengar av min mor. Och stackarn bröt tån när hon skulle böja sig ner till väskan :( Så hon fick åka raggarmerca med oss till akuten;) haha.. fyfan, tån stod ju åt helt fel håll. såg lite läskigt ut.. hah, sen när vi hade lämnat av mamma där på röntgen åde for vi in till stan och träffade folk :) Bilder togs även! Kommer att lägga in dom här & på pixbox när yara har skickat dom :) ja, sen vid tolv for vi till sunderbyn igen och hämtade mamma :) då var hon bedövad och hon ville tillbaka till toscana, ingen partybangare precis ;) Så vi släppte av hon där, sen var vi ute ett tag till.. och sedan hem till sängen.

söndag : for till tobbes stuga på kvällen :) när vi kom dit drog vi ut med båten och fiska :D haha, fast fick inge fisk.. det var ju synd =p sen hann vi inte göra så mycket mer innan det var dags för bedtime.

måndag : Tobbe for och fiska och var borta i sex timmar.. haha.. så jag slog på en film, kollade den.. sen gick jag matte och robin till älven och doppade fötterna.. vågade inte bada =o haha.. sen så spelade vi lite spel och sånt.. sen kom tobbe hem, så vi åt middag, sen drog vi ut med båten again och fiska.. sen tog vi en bastu och sedan sov vi =p

tisdag : under dagen minns jag inte vad vi gjorde .. men på kvällen innan vi skulle hem så for vi till lansjärv & spelade bilbingo! och det var de värt.. vi vann 1000 kronor var! inte dåligt va ?=) haha.. sen for vi då hem.. och avspärrat var det när man skulle svänga in till tobbe, för att det finns så jävla sjuka människor som gör inbrott och skjuter folk. fyfan alltså! Så vi sov hos mig.. vågade inte sova hos tobbe.

Igår : Var ute till fyra typ.. hade väldigt skojj på grus. Var med tobbe,yara,matte,issa,bäckman,sara,modig,lusta,heffa osv.. roligt hade vi då.. lusta stod för underhållningen! haha.. justja, var på bilbingo igår också.. med min mor och tobbe! Dock vann vi inget, men det var lika kul ändå =)

idag : Vaknade för nån timma sedan, har städat lite åså =p och nu väntar vi på att tobbes mor och far ska komma hem så jag kan få mina strumpbyxor =) Glömde min väska dära,. Så när dom kommer så ska vi fara till mig så jag får göra mig klar :) Och det känns jättekonsigt att ha kort hår =O men skönt som fan är det.. nu kan man göra någonting med det! men så kort är det inte, typ till axlarna eller nå =p kan ju visa sen.. Men nu logga yara in, så ska få bilder:) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu