sommarjobb


jamen godmorgon :) klockan är sju på morgonen =O haha.. höll fan på att ramla med huvudet före när jag skulle kliva upp. Nämen, usch.. jag är bäst på att sova så lite jobbigt var det.. Men tog ett bad direkt jag vakna.. skönt var det =) så nu är jag pigg (Y) måste alltid duscha för att vakna till! nåja .. ska ta och klä på mig och sånt snart, äta frulle =p sen dra iväg med min söta moped till lulebo =) höööh.. men jag vill så gärna krypa tillbaks ner i sängen, tobbe är så sweet när han ligger där och sover =) haha.. aja, kommer ändå däcka när jag kommer hem säkert =p Nå, nu ska jag se om sara vill göra mig sällskap i frukosten ^^ johej!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu