sandön/tjuvholmssundet/stensborg

jag blir alltid lika glad när jag vaknar och vädret är på topp! :)

Har varit ute och åkt båt idag med mamma pappa anna och tobbe =) jag fick köra ^^ det gick bra.. yey! det är så sjukt kul =) Vi drog till sandön/tjuvhomssundet, eller ja, det blir ju sandön eftersom vi var på andra sidan =b låh där och stekte ett bra tag.. sen drog vi till stenborg en stund, tills jag såg att jag hade bränt mig på låren! Så då ville jag fara hem så jag inte bränna mig nåmer =p så nu sitter jag hos tobbe, vettefan vad vi ska hitta på :b vill fara och bada igen.. så skönt! men fårse, vill inte bränna mig =p fast färg har jag då fått (Y);D .. nåja, tänkte lägga in nå bilder från idag =p

mina fötter, häääh

mammsen min

zenorita

jag och snygging


jag älskar dig babe



hörs sen då, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu