lunchtime

godmorgon =) Just nu är jag hemma på lunch, fick lunch en timma tidigare =) fett skönt. Så nu har jag lunch i två hela timmar =) dom är inte så stränga som jag trodde att dom skulle vara :b aja, är ensammen hemma också.. skönt, kanske ska ta och lägga mig i soffan och se tv, =p och sen när jag kommer tillbaka ska vi olja en altan, för nu är vi klar med det som skulle målas =)

Slutar ju tre, kanske tidigare.. och då ska jag hem och duscha åde, sen ska jag med tobbes familj till tobbes morbror och grilla =) ska bli gott (Y) Men vi hörs sen.. ska gå nu, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu