home

godmorgon :) Nu är klockan tolv och jag ska snart dra iväg mot staden.

kom hem igår från tobbe stuga, typ klockan 24.00 var vi hemma.. och det där som har hänt yup 7 hus ifrån tobbe är ju helt jävla sinnesjukt.. finns det inga normala människor?! blir så förbannad.. så vi sov hos mig inatt, var inte så sugen på att sova hos tobbe! Han är iallafall i duschen nu, sen ska vi in till stan och köpa ett par skor till mig =)

vi var på bilbingo igår i lansjärv, och vi vann 2 000 kr :D inte dåligt va?;D Fast vi delade ju såklart, så 1000 kr rikare är man ju =p det passade bra inför lk åde (Y) plus att jag är i behov av nya dojjor! hörs sen, pussar

kommer bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu