godmorgon

hallåhallå :) Ännu idag fick jag en två timmars lång lunch =) har hunnit dammsuga och plocka ur maskin :b sen har jag ätit också.. lovade mamma att städa lite medans dom var borta ;) har lite mer än en timma kvar av min lunch.. ska ta och se tv trorjag.. finns inte mycket annat att göra, alla sover ju ^^, menmen, det har varit chill idag, vi har bara gått runt vid lägenheterna längre ner på hertsön och sprutat låsolja i alla lås, inte speciellt jobbigt. Senare idag då.. hm, jag ska nog hjälpa tobias att riva hundgården eller något. Får se vad vi hittar på ikväll.. fårvälse.. nä nu ska jag resa mig härifrån.

hörs hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu